Intro
NAME : Nurliyana binti yahaya
'Yana' for short :)
AGE : 17 , i'm still younger :)
NOTE : Thanks for reading my blog ,this blog just only for expressions of my feelings or story of my life, I rarely update my blog, but if there's a story or an expression of my heart I will update if i have a time .
Aku tahu aku tak penting dalam hidup kau
Tuesday, 12 March 2013 | 15:26 | 0 comment(s)
Kalau aku pergi mana-mana kena bagi tahu kau , kena mintak izin dengan kau , takpa aku tak kisah , kalau kau tak bagi pun aku tak kisah , aku boleh dengar cakap kau , aku TAK terasa  terkongkong pun ! Tapi aku SAKIT HATI bila kau nak pergi mana-mana tak reti nak bagi tahu aku ! kenapa ?? Sebab aku ni bukan siapa-siapa bagi kau kan ??? Kau tahu aku selalu tunggu kau balik kerja kan ? So susah ke kalau lepas balik kerja kau nak pergi mana-mana kau bagi tahu aku ? SUSAH ? Kau takut aku tak kasi kau pergi ? Ke kau memang suka buat aku macam orang BODOH ? Aku boleh dengar cakap kau , kau tak boleh nak dengar cakap aku ke ?! Aku tunggu kau balik kerja , aku call kau tak angkat , then aku call lagi kau suruh orang lain angkat , BAGUS SANGAT !!! Buat lah perangai macam tu selalu !. Kalau tak boleh nak bagi tahu aku pun , sekurang-kurangnya bila aku call kau cakap lah , tu pun susuh ?Lepas ni kalau aku tak ambil tahu pasal kau lagi JANGAN ingat aku dah tak sayang kau , tapi kau pikir lah apa yang kau buat kat aku , kalau kau jadi aku pun mesti kau sakit hati kan bila aku buat kau macam tu ?